()

()
پیوندها

فرزند قدس

جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۳:۰۰ ق.ظ

طرح نوشت :

اصولا کم ادعا هستند ، سر به زیر و تودار ؛ باهاشان که صحبت میکنی انگار با رفیق چندین و چندساله ات گپ میزنی ، ساده و خودمانی...

زمان میگذرد ...

بعدها عکسش را بر در و دیوار شهر میبینی...

"میگویند خواب را از چشم اسرائیل ربوده بوده!"

مات و مبهوت به یاد گرمای دست مهربانش در صف نماز می افتی ،

و عجیب دلتنگش میشوی...

دل نوشت :

شهر ، عجیب دلتنگ توست ، حاج حسن!

دلمان روشن است که برمیگردی...

نظرات  (۲۵)

سلام خسته نباشید.
وب پرباری دارید.
مایل به تبادل لینک هستید؟
سلام خادم الشهدا

ما اردات داریم خدمتتون ....
لوگو شما به همسنگران اضافه شد ..
ولی بنده لینک یا لوگو حمایتی از takhribchi.ir اینجا پیدا نکردم ..

راستی طرح زیبا بود ..

همیشه سر میزنم بهتون بببخشید اگه نظر نمیزارم

خدا قوت / یا علی
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۲۱ فرشیدرشیدی
سلام
طرح زیبایی شده،ولی متاسفانه بنده شناختی ازشون ندارم،ایشون به همراه 4 دیپلمات ربوده شده اند؟
کتابی چیزی معرفی کنید تا بیشر آشنا بشیم با این بزرگوار.
شهادت نصیبتون
یاعلی
۲۸ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۳۷ محمد محمدی مهر
بنده مدیر وبلاگ طلبه سایبری هستم.اگه تمایل به تبادل لوگو دارید به من خبر بدید
قشنگه
خدا قوت
پاسخ:
منور کردید...
بی ربط:

ای غصه هایت قاتلم، هرشب دعایت می کنم… داغت نبینم جان من، جان را فدایت می کنم… باید بلرزد قلبشان وقتی شنیدند این سران، گفتی که من فعلا فقط دارم”نصیحت” می کنم… من با تو تنها ای علی(روحی لک الفدا) عهد اخوت بسته ام، محض گل روی شما دارم رعایت می کنم… http://media.afsaran.ir/sieSnO_535.jpg
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۱۲ مریم (بی نام)

قشنگ بود

از قلمت خوشم میاد ...

بسم رب المهدی
سلام علیکم با عکس های 22 بهمن و مسابقات پیامبر مهربانی بروزیم منتظر بازید و نکته نظرات شما هستیم...
یا علی (ع)
پاسخ:
سلام برشما...
ممنون از دعوتتون
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۲۳ گروه فرهنگی ریحان
سلام...
خدا قوت...
با طرحی به مناسبت شهادت شهید شاطری به روزیم...
-------------------------------------------------
.:: حلقه ای بر گردنم افکنده دوست... ::.
http://fenjanegraphic.mihanblog.com/post/93
-------------------------------------------------
انتقاد و پیشنهاد هم فراموش نشه...
منتظریم...
یا علی
پاسخ:
سلام برشما
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۳۳ گرافیک اسلامی طراح جوان
سلام
احسنت
خدا قوت
خیلی زیبا شده
در زمن به روزیم
تشریف بیارید
یاحق
پاسخ:
سلام برشما
۲۹ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۲۱ سرداران گمنام
سلا اخوی بروزم
باطرحی
من انقلابیم
http://sarbaz41.blogfa.com/
خدا قوت

 ...

التماس دعای فرج
بهانه ای برای با هم بودن.
۳۰ بهمن ۹۱ ، ۱۲:۲۰ حی علی الجهاد

انشاالله با سیدالشهدا محشور شوند ... باشد که ما هم یاد بگیریم چطور زندگی کنیم تا خوب بمیریم ...

سلام و درود؛
دوست عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی و بسته فرهنگی عمارنامه منتشرگردید.
http://www.ammarname.ir/link/18768
ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه http://ammarname.ir/—- info@ammarname.ir
یا علی
پاسخ:
سلام و درود...
خوش به سعادتشان ...
۰۱ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۱۹ سرداران گمنام
سلام اخوی بروزم 
با طرحی از سردار سلیمانی
منتظر حضور شما با نظرات سازنده
سرداران گمنام
http://sarbaz41.blogfa.com/
پاسخ:
سلام بر شما
۰۱ اسفند ۹۱ ، ۱۹:۵۵ پایگاه مرجع وبلاگ نویسان ایرانشهر

ممنون از حضورتون

۰۱ اسفند ۹۱ ، ۲۲:۴۶ خادم الزهرا

این طرحتون هم مثل قبلیا خیلی خوب بود...

آفرین!

منم یه طرح در مورد آقا زدم اگه خواستید تشریف بیارید

۰۲ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۲۱ درد دل با کاغذ
شهید علمدار: برای بهترین دوستان خود آرزوی شهادت کنید
عالی بود.خدا خیرت بده
پاسخ:
منور کردی داداش
 درگذشت عالم ربانی حاج شیخ عزیز الله خوشوقت رضوان الله علیه را به تمامی دلسوختگان از دست دادن این عالم ربانی تسلیت عرض میکنیم .
 
روحشان شاد
التماس دعای فرج
۰۳ اسفند ۹۱ ، ۱۲:۵۰ فرشیدرشیدی
سلام
دعوتتون میکنم به:در آرزوی مرگ[وصیت نامه آیت الله استادعلی صفایی حائری]قبل از عزیمت به جبهه،
اثر نقاش فقیر
شهادت نصیتون
یاعلی
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
سلام
مطالب خوبی دارید به منم سربزنید منتظر نظرتتون هستم
برای تبادل لینک هم امادم خاکیان افلاکی اسم وب هس
موفق باشی
یاعلی
http://abi021.blogfa.com

سلام

خیلی طبیعی به نظر می رسه

خداقوت

واقعا طرحاتون جالب کار شدن

عکس حرم امام رضا هم همین طور

موفق باشید

یا علی

پاسخ:
سلام برشما
لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">