()

()
پیوندها

افتخار من

جمعه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۲، ۱۲:۱۱ ب.ظ

رای من ، انتخاب من ، افتخار من

با افتخار و قربه الی الله رای دادم و امیدوارم رئیس جمهور آینده،نزدیک ترین فرد به معیارهای رهبرانقلاب،

سربازی مطیع برای ایشان،نگهبانی امین برای دست آوردهای انقلاب و خادمی مخلص برای مردم باشد.

دل نوشت :

دلم میخواست اسم تو را بنویسم...

نظرات  (۳۲)

خیلی...
پاسخ:
?
و له الحمد
سلام
امیدوارم در مسیر زندگی نا متناهی خود سری رو به بالا داشته باشید و دیده ای به افق.
بنده کمین خواستار تبادل لینک با وبلاگ شما هستم. من به اقتضای شخصیتم پر رویی کرده و شما را لینک کردم.
شما نیز اگر افتخار دادید و وبلاگ این کمین در شان وبلاگتان بود ما را اضافه بفرمایید.
در سایه سار محبت الهی

پینوشت: منم افتخار رای داشتم
اما به دکتر رضایی
۲۴ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۱۴ محـــــــــمد
خدا حفظت کنه برادر
خـــــــــــــــــدا قــــــــــــــــــــــوت! پهلوون!
پاسخ:
مخلصیم
سلام
ما هم نوشتیم جلیلـی
پاسخ:
خوش بحالتون
احسنت بر شما
بسیار عالی ایشاالله رئیس جمهورشن............
۲۴ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۵۶ بچه های خاکریز
سلام.من با افتخار نوشتم سعید جلیلی..فقط دعا کنید
سلام
خیلی قشنگ...
میگم کی فرصت کردی از برگه ات عکس بگیری؟؟؟
ما که ناظرا شیش دونگ چشم از ما بر نداشتن... 
پاسخ:
حوزه ما از این خبرا نبود...
همه خودی بودن!
۲۵ خرداد ۹۲ ، ۱۱:۳۱ لایتنـــــــــاهی
سلام علیکم
احسنت...
خدا قوت
سلام
ما مامور به وظیفه هستیم ، نه مامور به نتیجه
baran313.blog.ir
پاسخ:
قطعا...
باید گفت


شهدا شرمنده ایم



قول میدهم جبران کنم. 



مبارکتان باشد، ولی بدانید،
پایی که از حقوق مسلم ایران عقب بنشیند را میشکنیم،
دستی که به سوی خیانت به رهبر معظم انقلاب دراز شود را قطع میکنیم.
از همین الان گفته باشم که
من انقلابی ام .
پاسخ:
انشالله
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۴ سعید شفیعی علویجه
سلام
خدا خیرتون بده
فعلا که بنفش شدیم رفت!
راستی لینک شدید 
خواستید لینک کنید
یا زهرا س
۲۶ خرداد ۹۲ ، ۰۷:۱۲ عارف‌حسین
قبول کنیم
داریم چوب «کار نکردن» خود را می‌خوریم
و بهانه‌ای که بدست بعضی‌ها افتاد!
پاسخ:
قبول
خدا قوت .
بچه ها اگر شهر سقوط کرد آن را دوباره فتح میکنیم ،مواظب باشید ایمانتان سقوط نکند .
شهید جهان آرا
التماس دعا
التماس دعای فرج
قشنگه...
برای حامیان آقای حجت الاسلام شیخ حسن روحانی
ما به اموال مردم و بیت المال آسیب نمیزنیم .ما خود را پشت رنگ های خیالی مخفی نمیکنیم. ما با آبروی نظام بازی نمیکنیم و میدانیم حفظ نظام از اوجب واجبات است. ما چشم به دهان رهبری دوخته ایم وقتی ایشان می فرمایند: تقلبی نیست ما هم میگوییم تقلبی نیست. البته شما چهارسال عقب تر هستید شما بعد از چهار سال به این نتیجه رسیده اید که این نظام پاک تر آن است که چشم به آرای کسی بدوزد.

با سلام وخسته نباشید
از انجا که کار ما فقط  انتخاباتی نبوده
با نام حامیان مقاومت اسلامی استان فارس به کار خود ادامه میدهیم
همانطور که اقا سعید فرمودند تازه کار ما شروع شده ونباید منتظر چهار سال اینده بود
ما این راه مقدس را ادامه میدهیم
دوستان قدر این شبکه مقاومت را بدانید و انرا تقویت کنید و بمانیدو مقاومت کنید
یا علی
http://jalele1392.blogfa.com/
پاسخ:
انشالله
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۰ قدیر کیانی
میزگرد:
دلایل شکست اصولگرایان چه بود؟
http://makin.blog.ir/page/Roundtable
۲۷ خرداد ۹۲ ، ۲۱:۲۲ حمید عابدینی
زیبا بود
یادش بخیر!
آه....دیدن این جور پستا با شرایط فعلی.......

کاش زمان چند روز قبل از انتخابات متوقف میشد....همون روزی که رفتیم استقبال دکتر جلیلی تو ورزشگاه حیدرنیا.......
سلام
او خواهد آمد ...
baran313.blog.ir
سلام برادر جان...
به روزیم...
به مناسبت میلاد حضرت على اکبر(ع)...
آسمانى ترین جوان...
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۴:۲۴ قدیر کیانی
گفتمان: 
حال که انتخابات تمام شد چه باید کرد؟
راهکارهای عملی ارائه دهید؟
امروز گفتمان انقلاب اسلامی چه وظیفه ای دارد؟
http://makin.blog.ir/page/gofteman
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۴۲ راه بی بن بست
با سلام مجدد. لوگوی شما ثبت شد اما من لوگوی خودمو مشاهده نکردم
شما که میدونم نیتت خیر بوده اما کاش عکس نمیگرفتی! از دور وجهه خوبی نداشت اگه کسی میدید! حداقل ما که پشت صندوق بودیم اگه کسی میدیدیم از برگه رأیش عکس گرفته ناراحت میشدیم.

پاسخ:
داداش تا حدی منظورتو فهمیدم.
لیکن این عکس گرفتن فرق داره.
فکر کنم متن اضافه شده به عکس گویا باشه
۲۹ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۱ لایتنـــــــــاهی
سلام علیکم
آغاز دهه‌ی فرخنده‌ی مهدویت(10 تا 20 شعبان) مبارک!!
با نقدی بر انتخابات به روزم.
یا علی
سلام همسنگر خدا قوت واقعا خسته نباشید
پاسخ:
درود برشما
سلام
خسته نباشی اخوی
بروز شدم به بنده سری بزنین
پاسخ:
سلام برشما
کلیپ تصویری، هنوزِ همیشه
+
تصویر جیدیدو زیبا از چمران

«روحیه ی پر نشاط و دل های پاک دانشجویان این امید را به انسان می بخشد که نه به نحو استثنا بلکه به نحو قاعده فرآورده ی دانشگاه جمهوری اسلامی چمران ها باشند.»

http://tahamishe.ir/post/55
می بینم که خوردید!
پاسخ:
چه بصیرتی!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">