()

()
پیوندها

تنهایی...

سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۱، ۱۱:۳۱ ب.ظ

چهلم حاج آقا

طرح نوشت :

چهل روز گذشت...

و مطمئنا وسعت تنهایی تو وسیع تر از همه بود...

دل نوشت :

تو ای امیر قافله چه دست تنهایی...

باربط :

حمد شفا ، جهت سلامتی حاج آقای خوشوقت...

نظرات  (۱۴)

سلام
احسنت

خدا قوت

خیلی قشنگه مثل همیشه

یا علی التماس دعا
سلام
موفق باشید
یا علی
خیلی قشنگه
دستت طلا حسین جون
سلام
تنهاستــــــــــــــــــ
خواص بی بصیرتـــــــــــــــ
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۰۰:۴۹ سعید ابراهیمی
سلام حبیب...
طرحت ملکوتی ست....
منتظر باش برای همان که قولش را بهت دادم
بی جوابت نمی گذارم...
منتظر باش...
خیلی عزیزی.
پاسخ:
سلام بر برادر عزیزم
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۰۷:۱۹ فرشیدرشیدی
سلام
خیلی زیبا،بیاد استاد اخلاق حوزه های تهران،که چندباری نفسش را از نزدیک حس کردم،...
اللهم الرزقناشفاعه ال حسین یوم الورود.
شهادت نصیبتون
یاعلی
پاسخ:
سلام برشما

روحش شاد

تصویر زیبایی انتخاب کردی ممنون

 سلام
طراحیتان زیباست. آفرین
 روحش شاد
۲۶ بهمن ۹۱ ، ۱۶:۰۹ فرشیدرشیدی
سلام داداش
خیلی ممنونم ازت
شرمنده کردی حاجی
خیلی قشنگ شده،فقط اگه نقطه ها و ...ش رو از رنگ سبز استفاده میکردی ،فک کنم بهتر میشد،درهر صورت متشکرم و امید که اجرتون رو از صاحب بگیرید.
یاعلی

سلام

ممنونم بابت این همه نظر

بی نام هم مال شما مشکلی نیست

آه..
چه دست تنهایی..
۳۰ بهمن ۹۱ ، ۲۲:۰۸ قطعه اصحاب شهدا
ای غصه هایت قاتلم.
هر شب دعایت می کنم.
داغت نبینم جان من.
جانم را فدایت می کنم.
باید برزد قلبشان وقتی شنیدند این سران.
گفتی که من فعلا فقط دارم نصیحت می کنم.
♥♥♥ لبیک یا خامنه ای ♥♥♥
زیبا بود

با سلام....

انشاالله ما از قافله شهدا جانمونیم...

یاعلی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">