()

()
پیوندها

کریم اهل بیت

سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۴۸ ب.ظ

طرح نوشت :

قال الامام الحسن علیه السلام :

ان احسن الحسن ، الخلق الحسن

الخصال شیخ صدوق

دل نوشت :

یک سلامم را اگر پاسخ بگویی میروم،

لذتش را با تمام شهر قسمت میکنم...

طراحی شده برای گروه فرهنگی یاران خمینی

نظرات  (۱۷)

۰۲ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۱۹ مهدی رمضانی
سلام علیکم
عیدتون هم مبارک باشه
طرح زیبا و دلنشینه
avasef.ir

یا علی...
پاسخ:
سلام برشما
احسنت احسنت
واقعا احسنت
خدا قوت
عاشق طرحهای زمینه سفید هستم عجیب به دلم نشسته...
کاش معنی حدیث روهم مینوشتی؟!
پاسخ:
ممنون
احساس کردم معنی حدیث خیلی واضح هست
و از طرفی هیچ ترجمه ای رو پیدا نکردم که حق این حدیث رو ادا کنه!
راستی وبلاگت چرا رو هواست؟
۰۲ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۷ ابوالفضل اشناب
بسم الله 

سلام
طرح خوبی است
میلاد مجتبی آل محمد را تبریک عرض میکنم.

ماهـ باران است!

یاعلی
پاسخ:
درود برشما
سلام
         تنها شهیدی که امام(ره) بر پیشانی او بوسه زد
 
                   http://baran313.blog.ir

سلام طرحتان در عین سادگی بسیار زیبا و دلچسب است...
با سلام
بسیار زیبا

وقت کردی به ما هم سری بزن...
راستش طرح ها رو میدم سرداران گمنام اونا که با نویسندگی رضاست مال منه ولی کلا دیگه فتوشاپ رو میخوام بذارم کنار...
در مورد گروه هم یادم رفت بهتون بگم تعطیل شد! تا جایی مثل نهضت پوستر انقلاب هست جفاست اگر طراحان حمایت نکنند هرچند برام روشنه اگر خودمون ادامه میدادیم خیلی بیشتر مجموعه پوستر میدادیم بیرون خودم تنها 3 الی 4 تا آماده کردم ولی فعلا تو این وادی مجموعه پوستر یک علم میخواد بره بالا اول باید اون بره بالا به عنوان سردار بعد افرادی مثل ما در زیر این پرچم حالا خودمون هم یک مجموعه تشکیل بدیم با علم کوچکتر و محور نهضت باشه فعلا جفاست اگر حمایت نکنیم همه جانبه
دعامون کن
پاسخ:
بله درسته
کاشی هارو ایمیل کنم برات؟
وبلاگت که نمیشه،روهواست
۰۳ مرداد ۹۲ ، ۱۴:۱۸ علیرضا موحد دانش

سلام و عرض ادب با آرزوی قبولی طاعات و عبادات

پوستر بسیار زیبا، شاد و دلنشین طراحی شده
هنر و قلمتان همواره مستدام باد
در این روزهایی عزیز دعا بفرمایید که سخت محتاجیم

یا علی
پاسخ:
ما بیشتر برادر
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۱:۴۲ سرداران گمنام
بسیار زیبا خدا قوت
سردار بفرستید روی وب انشاالله وب خودمون رو تا چند روز دیگه قراره یک تغییر اساسی بدیم و کلکسیون طرح ها تبلیغاتی مذهبی کنیم!
یاعلی
پاسخ:
انشالله
بسم الله
با پادکست::همه بشنوند!:: بروزیم..
یا حق.
*********************
طرح هاتون واقعا زیباست.
خدا خیرتون بده
پاسخ:
مخلصیم
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۸ طلبه امروزی

سلام

با مطلب " تحلیل ماجرای فدک " بروز هستم . بحثی تاریخی و عقلی در زمینه فدک . فدک زمینی بود که پیامبر به حضرت زهرا س بخشید و خلیفه دوم آن را غصب کرد .

واقعا زیباست...
خدا خیرتون بده که دل ما رو شاد کردید.
سلام خیلی زیبا بود
۱۶ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۱ علی بشارت لو
با سلام و خسته نباشید دوست عزیز
طاعات و عباداتتون قبول باشه
وبلاگ " خورشید هشتم " | پایگاه اینترنتی و تخصصی رضوی | آماده تبادل لینک و تبادل لوگو با شما است.
منتظر اعلام آمادگی شما هستیم 
یا علی 
۱۷ مرداد ۹۲ ، ۰۱:۵۷ مهدی سلیمانی
سلام

وب زیبایی دارید...خواستار تبادل لینک بودید خبر بدید ...

اینم بقیه ی وبلاگ های من ...
http://goooya.blog.ir/

http://rooshan.blog.ir/


موفق باشید 

یا زهرا(س)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">