()

()
پیوندها

دستش را که بالا بردی...

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۵۱ ق.ظ

طرح نوشت :

دستش را که بالا بردی ، دلم ریخت. 8 سال مثل باد از جلو چشمانم گذشت.

یادش بخیر چه شور و شوقی داشتیم. همه مسخره مان می کردند.متلک بارمان می کردند که : "نصفه شبی تبلیغات می چسبانید که چی؟ معلوم است رای نمی آورد! قد و قواره اش به این حرف ها نمی خورد... خودتان را خسته نکنید!"اما ما خسته نبودیم.اصلا ما خسته نمی شدیم. تو حرف آقایمان را می زدی ، دلمان خوش بود عزیزمان بعد از مدت ها نفس راحتی می کشد و لبخندی می زند.چطور خسته می شدیم در حالیکه لحظه به لحظه لبخندش از ذهنمان می گذشت.

گذشت ...

ادامــه در ایــنــجـــا

دل نوشت :

دیشب غم دل به دل بگفتم به نهـفت

چون صبح دمید ، دیگری هم میگـفــت

مـن بودم و دل ، راز مرا فاش که کرد؟

دیـگر غم دل بـه دل نـمــی باید گـفت

نظرات  (۲۷)

هیچ چیزی واسه گفتن ندارم بگم. طرح نوشت یک لحظه من رو به شب زنده داری ها برد اما چه حیف.
بروزیم
معیار...........

م.ق

ا.ر.م

هاشمی

.

.

.

.

باز این ذهن عاشق من با دل دیوانه ام روی هم ریخته اند

و دستم را مجبور به نوشتن کردن

 

شما هم یاری کنید بخونید

منتظرتون هستم

 

راستی...........سلام

 

شاید...........

۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۳:۰۰ محمد رجا فکری
چقدر حقیرانه بود...وقیتی میکروفن هایش را صاف میکرد...
اجرتون با خود خدا انشاالله...
یاعلی(ع)
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۳۹ سید امیر حسین حجازی

سلام بروزم با طرحی جدید

باسلام...
من فقط میگم خدا بخیر کنه انشاالله ...
آفرین!
 فقط تیترتون یخورده بار مثبت داشت!
ولی حرف دل ما بود.
الان میخوای به کی رای بدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
چه ربطی داشت؟
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۳۶ ابوالفضل اشناب
بسم الله 

سلام
نه ! نه ! 
اشک میدانی کی در چشممان حلقه زد؟
میدانی کجا امید هایمان فرو ریخت و دلها شکست ؟
آن لحظه که نه دست رهبرمان را بوسید و نه اجازه داد که رهبر او را ببوسد.
ببنید لحظه ی سقوط احمدی نژاد را : 


۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۰:۴۴ سید محمد رضی زاده

وقتی تاب نیاوردیم تشر نائب امام را، فریاد امام زمان و بهار ما عالم را پر کرد و دیگر حرفی از نائب در گفتار ما و نشانی از عمل به فرمایشاتش در رفتار ما نبود. نگاه به مهدویت از عینک مکتب ایرانی!

کسانی که در حکومت نایب امام زمان در امتحان تمرین ولایتمداری مردود می شوند، کجا یارای یاری امام زمان در حکومت مهدوی را خواهند داشت! همچنان شعار عدالت می دهند و انگار نمی دانند که ولایت بر عدالت اولی ست. عدالتی که بر اساس امر ولایت نباشد، خیانت است. نظیر بلایی که بر سر کمیل در سرپیچی از امر ولایت و فرمان علی علیه السلام آمد. 


خدا را شکر می کنم که روزی که طرفدار سرسخت آرمان احمدی نژاد بودم، رسیدن به آن باور نه با شستشوی مغزی بود و نه با تطمیع. و روزی هم که به نا کارآمدی او ایمان پیدا کردم هم نه با شستشوی مغزی بود و نه تطمیع. فطرت عامل مهمی برای تشخیص انحراف افراد است.


خدا عاقبت همه ما را ختم بخیر کند

سلام
یک خبر خیلی خوب
انگار اعتراض بر و بچه های پیگیر مباحث حاج آقا پناهیان به حاج آقا جواب داده. و بالاخره سایت استاد پناهیان داره راه می افته! برای خبر کردن رفقا و معرفی سایت دفتر نشر آثار و اندیشه های استاد پناهیان می توانید یکی از کدهایی که در پست زیر هست  را در وبلاگ خود قرار دهید
http://yaali.blog.ir/post/604

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه

جواب محکم به اعتماد مردم بود

سلام کارتون عالی جاداره که خسته نباشید وخداقوت بهتون بگم و بنده حقیر شما را دعوت به دیدن  وبلاگمان می کنم وازشمادوست عزیز خواهش می کنیم اینکه نظراتان مارا خوشحال کنید یا علی مدد  
سلام عزیز
دمت گرم واقعا حرف دل خیلی ها رو به کاغذ کشیدی
امیدوارم موفق باشی
در ضمن نمونه کارات رو دیدم خیلی عالی بود
ان شاالله یه لوگو هم برای ما بزنی ...!!
:|
یا حق
۳۰ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۱۱ حمید عابدینی
سلام
زیباست
خدا آخر عاقبتمونو بخیر کنه!
سلام

به خاطر قلمتون بهتون تبریک میگم

جدا گل کاشتید

موفق باشید
التماس دعای فرج
پاسخ:
درود برشما

نظرلطف... ممنون
من کنت مولاه فهاذا مشایی مولاه
پاسخ:
نمایش این نظر به معنی تایید آن نیست.
نادِ علیّاً مَظهَرَ العَجائِبِ تَجِدهُ عَوناً لَکَ فی النَّوائِبِ لی إلَی اللهِ حاجَتی
...
با دو پوستر به مناسبت میلاد امیر مومنان علی (ع) بروزیم
...
www.haramphoto.blogfa.com
۰۱ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۱۷ یک اخرالزمانی
سلاااااااااااام
خدا قوت طرحت عالی هسته داداش
خسته نباشی
راستی منم بروزم
یا علی
پاسخ:
درود برشما
سلام علیکم
با مطالب زیر در خدمت وجود نازنینتان در فرقان هستیم :
آخرین ایمیلهای یک شهید
هرکس بگوید رای شورای نگهبان کذا است مفسد است
حتی اگر بدانم با هم رقابت کنیم من رای بیشتری می آورم، این کار را نمی کنم
خاطره ای از آیت‌الله علم‌الهدی درباره دکتر جلیلی + صوت
آیت الله سعیدی: آقای جلیلی از افتخارات نظام هستند
توصیه انتخاباتی فرزند آیت الله بجهت (ره)
رفقا باور کنید آوینی را هم نصفه فهمیده ایم!
برنامه‌های عملیاتی دشمن برای انتخابات ۹۲
مناجات الراغبین
آقای جلیلی تو نباید می آمدی!!!
نگاهی به شاخصه‌های رئیس جمهور از منظر رهبری
مبادا نامزدهاى انتخابات در تبلیغات خود براى دل‌خوشى دشمنان حرفى بر زبان جارى کنند.
برادر، رئیس جمهور آینده باید چگونه باشد؟
کمیاب ترین تصاویر از بازسازی سامرا باکیفیت بالا +دانلود
【【پس مسئله‏ى اول، شرکت در انتخابات است.】】

یاعلی
۰۲ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۴۴ لایتنـــــــــاهی
احمدی نژاد 84...
پایان 
میخاستم تو پلاس همچی چیزی بذارم ولی اینو دیدم دیگه نمیزارم .بسه.البته شاید ریشیرش کردم!!!!!!!!!!!!!!!


به قول دکترسلام:
  محمود جان!
من بدترین و بهترین ٰروزای عمرم با توبود...

خوشحال میشدم گاهی حرف و نظر درست روهم نسبت به مطالبت قبول کنی و برای بازدید عموم بزاری...

در ضمن،

شخصی که به دستور آقا شایستگی معاونت ریاست جمهوری را نداره قطعا از نظر اولا برای ریاست جمهوری همشایستگی نداره!

در هر صورت احراز صلاحیت نشد و به ید آقا جنتی به خیر گذشت.

مطالب وبلاگتون هم قشنگ و مفید بود.

پاسخ:
والا برادر یادم نمیاد تا الان نظری رو تایید نکرده باشم
فکر کنم اشتباه میکنید
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۱۲:۵۹ یک اخرالزمانی

با افتخار لینک شدید داداش

یا علی

پاسخ:
همچنین...
۰۶ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۴۰ خورشید شیعه
با سلام
لوگو شما در پایین تمامی صفحات سایت درج شد.
التماس دعا
پاسخ:
درود برشما
سلام...
من فاتحه احمدى نژاد رو سال 88 خوندم که واسه قدرت چه کرد!!!
من احمدى نژاد84را  دوست  دارم...
وب زیبایی  دارین...
اجرتون  با صاحب الزمان(عج)...
اگه با تبادل لینک موافقین خبرم کنین...
یعنی واقعا منم خیلی برام عجیب بود !
من خودم سنم اون قدی نشده بود که بتونم رای بدم ولی خیلی براش رای جمع کردم و تبلیغات کردم ...
ولی نمیدونستم تهش اینجوری میشه...! :(

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">